tisdag, oktober 10, 2006

Who am I?



...så försvann en del av mig själv. Synd. Jag gillade mig själv där ett tag. Bra självförtroende, en flickvän som man älskade över allt annat osv. Nu har min självbild, skulle man kunna säga blivit diffus och blek. Mitt ganska långa mörka hår och buskiga skägg byttes ut mot kort blont och välrakat. Jag känner inte igen mig själv längre, och gillade inte vad jag ser heller. Jag skiter i om folk tycker det ser bättre ut nu. Det var ändå så jag såg ut innan, när jag var som lyckligast och dit vill jag tillbaka. Istället för att ha försökt gå vidare med mig själv och försökt glömma, så känns det istället som att jag backat tillbaka flera år i mitt liv och tror att det senaste året bara var en vacker dröm som aldrig riktigt hänt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt för att jag klippte dig kort och gjorde blonda slingor på dig...jag tvingade dig ju dock inte till det...men ja känner mig ju ändå medskyldig...

rask sa...

Du backar inte i tiden Adam. Dina upplevelser och erfarenheter formar ditt framtida "jag". Rik på erfarenheter härskar man världen.

Dystra stunder behövs för att man skall kunna uppskatta de ljusa som följer. Stå på dig Adam, efter regn kommer solsken!

Anonym sa...

Nu drar vi till Holland Adam!
Here we come!

Anonym sa...

livet är hårt men dock värt att leva...tror jag ialla fall. så vem vet, ditt liv kanske börjar nu. Tsss